Ceva magic se intampla

Pe YouTube:

Pe Viddler:

Post scris pentru concursul “Imi doresc un HTC Magic”, organizat de Gadgeteer.ro si Vodafone Romania.

6 Responses to “Ceva magic se intampla”

  1. […] pragmatismul de aici. Mi-a plăcut foarte mult și textul de aici. Foarte distractic clipul asta și o notă bună pentru un dezvoltator de soft care s-ar juca cu […]

  2. Felicitarile mele!

  3. […] neinteresant e faptul ca nu am castigat un HTC Magic, Sorin Amzu din Constanta a castigat, da click aici si felicita-l . Au mai fost inca 3 mentiuni care au castigat cate un rucsac pentru laptop si un […]

  4. […] Ştiţi deja că am participat la concursul HTC Magic. Ei, astăzi ţin să vă anunţ cu glas tremurând că da, nu l-am câştigat eu. În schimb l-a câştigat, logic, altcineva, postul câştigător putând fi admirat în toată splendoarea lui care este, aici. […]

  5. […] Tineti minte concursul ala pe care trebuia eu sa-l castig? Pai….nu l-am castigat. Uite loserul care este castigator. Mie mi se pare ca nu merita si nici nu a urmat regulamentul cum trebuie. De […]

Leave a Reply

